Suomi
Gamereactor
uutiset
Payday 3

Payday 3:n korkein vaikeusvaihtoehto on "epäreilu"

Julkaisun yhteydessä on avoinna neljä eri vaikeustasoa.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Payday 3:n uusin kehityspäiväkirja on antanut meille paljon tietoa taistelusta, jonka joudumme kokemaan, kun ryöstömme menee väistämättä pieleen.

Vanhempi pelisuunnittelija Miodrag Kovacevic on paljastanut, että voimme itse päättää, kuinka hulluksi asiat voivat mennä taistelussa, ja neljä vaikeusvaihtoehtoa on saatavilla julkaisusta lähtien. Ne ovat normaali, kova, erittäin kova ja ylimielinen.

Vaikuttaa siltä, ​​​​että kova on uusi normaali, sillä tämä on taso, jolla kehittäjät odottavat meidän pelaavan hahmojen parantuessa. Sitten siirrymme todennäköisesti "erittäin vaikea" -tasolle, kun olemme saaneet varusteemme paremmiksi. Overkill ei ole heikkohermoisille, ja sen avulla pelaajat kohtaavat äärimmäisen haasteen.

Vaikeusaste skaalautuu vihollisen tarkkuuden ja lukumäärän mukaan. Heillä ei ole lisättyä terveysmittaria, mutta ne tekevät enemmän vahinkoa asteikon yläpäässä, mikä tarkoittaa, että sinun on oltava erityisen varovainen suunnatessasi tulitaisteluun suurempia vaikeuksia vastaan.

Katso lisätietoja alla olevasta kehityspäiväkirjasta:

HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä