LIVE
HQ
logo hd live | Indiana Jones and the Great Circle
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Suomi
      Gamereactor
      uutiset
      Dragon Quest III HD-2D Remake

      Tätä Square Enix välttää kaikin keinoin tulevissa peleissään

      Markkinoita ei saa tunkea täyteen HD-2D-pelejä, menestyksestä huolimatta.

      Tilaa uutiskirjeemme tästä!

      * Pakollinen tieto
      HQ

      Dragon Quest III HD-2D Remake on ollut mittava menestys julkaisija Square Enixille. Mutta vaikka tätä niin sanottua HD-2D-tyyliä kovasti nyt ihastellaankin, on Square Enixille tärkeää olla tuuttaamatta samanlaista tavaraa liiaksi markkinoille.

      Asiasta puhui tuottaja Masaaki Hayasakai Bloombergille. Pelaava kansa saattaa väsyä visuaaliseen tyyliin, jos sitä on liiaksi joka paikassa. Toisaalta liian harvojakaan pelejä ei pidä julkaista, koska kansa menettää kiinnostuksensa.

      Tasapainoilu on vaikeaa.

      "If we were to release too many games in succession, that would lead to people being bored of those games. On the flipside, if there's too much of a span between launches, that can also lead to the series not seeming as vibrant and robust anymore. It's a sensitive topic. It's something that even my supervisors are constantly unsure and mulling over."

      Dragon Quest III HD-2D Remake

      Aiheeseen liittyviä tekstejä



      Ladataan seuraavaa sisältöä