Suomi
Gamereactor
uutiset
Elden Ring: Nightreign

Sen seuraavan Elden Ringin vaikeustasoa säädetään

Elden Ring: Nightreignin vaikeustasoa säädetään testailusta saadun palautteen perusteella.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Elden Ring: Nightreign on kavereiden kanssa pelaamista painottava itsenäinen pelinsä, ja julkaisu koittaa 30. toukokuuta 2025. Ja koska kyseessä on uusi peli uusine ominaisuuksineen, vaatii asioiden hienosäätö huomiota.

Playstation Blogissa ohjaaja Junya Ishizaki kertoi, että pelin vaikeustasoa on säädetty niin sanotusta "network testistä" saadun palautteen perusteella.

Se ei kuitenkaan käy selväksi, onko vaikeustasoa säädetty vaikeammaksi vai helpommaksi, mutta ilmeisesti siis kuitenkin ainakin miellyttävämmäksi.

Gamereactorin ennakon itse pelistä pääsee lukemaan täältä.

"During the network test, some players found it difficult to understand what elements were visible on the map, and said it was hard to identify next steps or how to use some of the character movesets. To address these issues, we made some changes so that information was conveyed more clearly to players during gameplay."

"We also received a lot of helpful feedback regarding the difficulty. We made some adjustments to strike a balance that makes the game challenging as you progress, but still manageable. Gladius, one of the Nightlords, will also receive some updates, so players have that to look forward to in the final game."

Elden Ring: Nightreign

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä